Pages

おにゅーなぶろぐ / Get started the new blog:)

新しいブログ始めました☆
今までのブログの表示とかがかなり使いにくくて、どうしたもんだろー。。と思ってたんだけど、
思い切って、FC2からBlogger(Google社のブログサービス)に変えてみました。
うん、、色々みやすい!
英語の勉強もしようと、これからはできるだけ英語と日本語の両方使いながら、日々の生活や
デザインなんかを勝手な目線で書いてこうと思います。
なんか書き出せる場所があるといいと思って作ってみましたー。良ければたまに読んでね^^

そいえば最近になってtwitterでもちょいちょいつぶやくようになりました。
ふぉろーみー、そしたらふぉろーゆー!

My first new blog entry!
It`s difficult for me to use interface of blog until now,,,
so I changed the blog from FC2 to Blogger.

I hope I can keep posting here. I would like to study English and think about design, so just decided to make my own blog and write about interesting happenings from my point of view.Please check it out, even though my English sucks!haha.

By the way,I`ve just recently started using twitter,so can you follow me if you have account of it?

btemplates

0 comments:

Post a Comment